*Vecičky sú predávané aj mimo eshop, môže sa stať, že kúsok, o ktorý ste mali záujem, už nebude k dispozícií * Doprava zadarmo od sumy 85€ pri hmotnosti zásielky do 10kg - platí len pre SR a ČR

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre eshop www.totogaraz.sk  

Zdravím všetkých kúpichtivých návštevníkov nášho nonstop otvoreného predajného stánku.
V tejto časti nájdete všetky oficiálne náležitosti, ktoré musí eshop spĺňať, aby mohol oficiálne fungovať.
Na začiatku tohoto obšírneho a vysoko formálneho textu Vám ponúkam tie najhľadanejšie informácie ohľadom spôsobu doručenia, platby a reklamácií
 
 Doprava 
Cena za dopravu Vami zakúpených vecičiek až k Vám závisí od celkovej hmotnosti zásielky, vrátane obalu; od zvoleného prepravcu a samozrejme konečnej destinácie Vášho balíčka. Tu sú uvedené najbežnejšie koncové stanice našich balíčkov a to sú Slovensko a Česká republika.
!!! Zásielky nedoručujeme do balíkoboxov !!! - bod 6.9. týchto Obchodných podmienok
Slovensko
* Slovenská pošta, balík na poštu/balíkomat do 5kg s doručením 2-4 pracovné dni od podaja zásielky prepravnej spoločnosti - 4,00: €       - prepravca pre atypické zásielky
* Slovenská pošta, balík na poštu 5 - 10kg s doručením 2-4 pracovné dni od podaja zásielky prepravnej spoločnosti: 5,50€                     - prepravca pre atypické zásielky
* kuriér na adresu do 10kg s doručením na druhý pracovný  deň od podaja zásielky prepravnej spoločnosti -9,00 €                                            - prepravca pre atypické zásielky
* Packeta na výdajné miesto/Z-BOX do 5kg - 3,95€
Česká republika 
Packeta na výdajné miesto/Z-BOX do 5kg - 4,20€
* kuriér na adresu do 10kg - 14€                                               - prepravca pre atypické zásielky
 
Spôsob platby
Za vecičky môžete zaplatiť bezhotovostnou platbou alebo na dobierku. Dobierku je možné vyplatiť LEN v SR a ČR.
Bezhotovostná platba  - 0€ 
 ( oskenovaním QR kódu z objednávky, klasický bankový prevod)
Dobierka SR               - 1 €
Dobierka ČR                - 2€
 
Bezhotovostná platba:
    * Okamžitá  online platba prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay 
    * Oskenovaním QR kódu vo Vašej bankovej aplikácií. QR kód pre platbu nájdete v potvrdení o prijatí objednávky, ktorá bude doručená na  Vami uvedenú mailovú adresu 
* Klasický bankový prevod - podklady k platbe nájdete v potvrdení o prijatí objednávky, ktorá bude doručená  na Vami uvedenú mailovú adresu
 
Dodanie tovaru  
Vecičky zvyčajne odosielame do 24 hodín pri online úhrade a pri platbe na dobierku. V prípade klasického bankového prevodu, po pripísaní úhrady na náš účet. 
V prípade víkendov a sviatkov, balíčky posielame v najbližší pracovný deň.
 
Neprebratá dobierka.
Za neprebratú dobierku si účtujeme náklady spojené do spätným odoslaním Tovaru od Vás k Nám a to v sume 6€ - slovom: šesť EUR.
 
 
Reklamácie 
Pokiaľ Vám príde zásielka s poškodením obalom, doporučujeme - neprebrať ju, odfotiť a poslať späť. Buď Vám tovar pošleme po kontrole znova alebo Vám vrátime celú platbu, vrátane poštovného.
Ak nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný s dodaným tovarom, môžete ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť na adresu uvedenú na daňovom doklade. V tomto prípade náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci  ( platí len pre FO ).
 Reklamácie sa snažíme riešiť individuálne.
 
GDPR 
Ochrana Vašich osobných údajov - samostatný článok - TU  
Vaše údaje, ktoré ste uviedli v objednávke využívame výlučne na to, aby sa Vami objednaný a uhradený tovar dostal na udanú adresu a na spracovanie účtovných dokladov firmy.
Údaje zákazníkov neposkytujeme tretím osobám, nie sme aktívny na sociálnych sieťach, nie sme registrovaný vo vyhľadávačoch tovarov, ani na zľavových portáloch, neposielame newslettre, neorganizujeme súťaže. 
 
Cookies 
 Cookies lišta obsahuje možnosť - tlačidlo: ODMIETNUŤ.   Samostatný článok - TU.
 
*********************************************************************************
 
OBCHODNÉ  PODMIENKY PRE ESHOP totogaraz.sk
 
Tieto všeobecné obchodné podmienky ( Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a   NÁS ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.totogaraz.sk.
 
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete - TU. 
 
Ako určite viete, tak komunikujem primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.
 
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.
 
1. NIEKTORÉ  DEFINÍCIE 
1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za tovar;
1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;
1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4. DPH  je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
1.5. E-shop  je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.totogaraz.sk  , na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;
1.6. Faktúra  je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
1.7. My sme spoločnosť KARFY s.r.o., so sídlom Diel 183/7, Hôrky 01004, Slovenská republika,
 IČO: 50503405, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: sro, vložka číslo: 66380/L;
 e-mail: karfyservice@gmail.com 
telefónne číslo: +421 903 116 916,
právnymi predpismi označovaná ako predávajúci;
1.8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
1.9 Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope;
1.10. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie  objednávaného Tovaru a uzavretých zmlúv; 
1.11. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
1.12. Zmluva  je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.
 
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE
2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez rozhranie E-shopu.
2.2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pro objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne a pravdivé.
 
3. UZATVORENIE ZMLUVY 
3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.
3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku  hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami, teda nad rámec Celkovej sumy nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.
3.3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné aby ste na E-shope vytvorili návrh objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje: 
a/ Informácia o nakupovanom Tovare ( na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom: "Pridať do košíka".
b/ Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c/ Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.
3.4. V priebehu tvorby Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť.  K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
 3.5. Doručením Vašej Objednávky Nám dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Vami a Nami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
3.6. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu Objednávku potvrdíte.
3.7. V prípade, že v rámci E-shopu alebo návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinný Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste  dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácií Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. V prípade, že našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.
3.8. V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.
3.9. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte, ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou je však, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
3.10. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné. aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám tovar poskytnutý so zľavou.
3.11. Minimálna Celková cena Vašej  Objednávky je 5€ - slovom: päť EUR
 
4. UŽÍVATEĽSKÝ  ÚČET
4.1. Nákup a zľavy, ktoré Vám poskytujeme v Našom E-shope nie sú  podmienené založením Užívateľského účtu. 
4.2. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu, môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
4.3. Pri registrácií Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správe a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
4.4. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
4.5. Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.
4.6. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 24 mesiacom od jeho aktivovania nevyužívate, či v prípade kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
4.7. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
 
5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA 
 5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pro Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu. prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.
5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátene všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.
5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
a/ Bankovým prevodom
Informácie pre vykonanie platby sú uvedené v potvrdení Objednávky. K uhradeniu Celkovej ceny za Tovar môžete využiť QR kód, ktorý sa nachádza v potvrdení Objednávky alebo platbu môžete zrealizovať manuálnym zadaním bankového prevodu. Celková cena je splatná do 14 dní od doručenia Objednávky, ak nie je v Objednávke uvedené inak.
b/ Dobierkou
V takomto prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
c/ V hotovosti pri osobnom odbere
V hotovosti je možné uhradiť Tovar v prípade osobného prevzatia od Nás. Tento spôsob platby a doručenia je potrebné s Nami vopred odkonzultovať a dohodnúť
vopred.
d/ Okamžitá online prevodom prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay.
5.4. Faktúra - daňový doklad bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke.
5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš bankový účet , v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.
 
6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPAČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO UHORŠENIA PREDMETU KÚPY
6.1. Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:
a/ Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností: Slovenská pošta, DPD, 123 kurier. Tieto dopravné spoločnosti sú zároveň prepravcom pre atypické zásielky.
b/ Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta
c/ Osobný odber . Túto možnosť doručenie je potrebné s Nami vopred dohodnúť.
6.2. Tovar je možné doručiť v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky, Rakúska a Nemecka. Ďalšie destinácie doručenia Tovaru  - na vyžiadanie, po zistení nákladov na dopravu do danej krajiny určenia.
6.3. Tovar sme Vám povinný doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného tovaru. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného Tovaru Vás budeme bezodkladne informovať e-mailom, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne doručenia Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom  termíne. Osobný odber objednaného Tovaru je možný po vopred dohodnutom ujednaní prostredníctvom e-mailu.
6.4. Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade , že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácií a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar prevziať.
6.5. Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný Tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety , e-mailom Vám oznámime, kde si môžete Tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete vopred Nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4. týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň  to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpením od Zmluvy medzi Vami a Nami. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné  v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov a pokus o doručenie Tovaru, v prípade ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.
6.6. Ak je  dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným  spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
6.7. Nebezpečie škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4. týchto Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru pre Vás znamená, že od tohoto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
6.8. Tovar pre Vás balíme a posielame v recyklovaných obaloch, používame recyklované výplne do krabíc.
6.9. Tovar nedoručujeme do balíkoboxov.
 
7. PRÁVO ZODPOVEDNOSTI ZA VADU
7.1. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vadu
7.1.1. Zaväzujeme sa že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
7.1.2. Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar  pri jeho prevzatí. Pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich používaním alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za  nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
7.1.3. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.
7.1.4. Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.
7.1.5. Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú. 
7.2. Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa čl. 6.7. Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:
a/ má vlastnosti, ktoré sme s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;
b/ je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohoto typu obvyklé;
c/ zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky
d/ je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
e/ spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;
f/ nie je zaťažené právami tretích strán.
7.3. Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady ( reklamácie )
7.3.1. Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili e-mailom na karfyservice@gmail.com V prípade zistenia zjavných vád ( napr. mechanického poškodenia ) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliadať.
7.3.2. Právo zo zodpovednosti za iné vady ( skrytá vady ), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby. 
7.3.3. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebovaním, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.
7.3.4. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo vám z tohoto dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.
7.4. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu ( reklamácie )
7.4.1. V prípade, e bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1.2., môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť právo zo zodpovednosti za vady ( teda Tovar reklamovať ) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č.1 Podmienok.
7.4.2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý máte záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8., si uplatňujete.
7.4.3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru ( faktúru - daňový doklad ), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinný Vašu reklamáciu uznať.
7.4.4. Za deň začatia reklamačného konania považuje  deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi ( podľa bodu 7.4.3. ). V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu neúplné ( najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod. ), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.
7.4.5. Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.4.4. tohoto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu 7.4.4. tohoto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.
7.5. Vybavenie reklamácie 
7.5.1. Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa §622 a §623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej le "Občiansky zákonník" ) ( špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8. ) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých  prípadoch najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.
7.5.2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru, ak je to možné.
7.5.3. O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad ,a a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový Tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.
7.5.4. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.
7.5.5. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.
7.5.6. Namiesto odstránenia vady Tovaru môžete vždy vymeniť vadný tovar ta bezvadný, ak Vám zo nespôsobí závažné ťažkosti.
7.5.7. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak síce ide o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.
7.5.8. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.
7.5.9. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia ( Tovaru ) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.
7.6. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 618 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov ( ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa" ), a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku" ).
7.7. Ak si uplatníte reklamáciu Tovaru:
a/ počas prvých 12 mesiacov od kúpy Tovaru, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného poúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenie reklamácie;
b/ po 12  mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade  o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať Tovar na odborné posúdenie. Ak zašlete Tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením  Našu zodpovednosť za vadu Tovaru, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky . náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. 
7.8. V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.
7.9. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
7.10. Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie Tovaru.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY 
8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená. 
8.2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že ste uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe  ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom ( najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok. 
8.3. Ani spotrebiteľ však nemôže od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy: 
a/ predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek, ktorý bol, vyrobený pre Vás na mieru alebo tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa;
b/ predaj Tovaru , ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze a Tovar , ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným;
c/ predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
d/ predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softwéru predávaných v ochrannom obale, ak došlo k porušeniu pôvodného obalu; 
e/ poskytovanie elektronického obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný v Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.
8.4. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2. Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
8.5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr , než Nám Vami vrátený  Tovar nebude fyzicky doručený ( poštou, kuriérom alebo osobne ).
Tovar Nám prosím vracajte čistý, bez známok opotrebenia a používania. Ak sa rozhodnete, že Cenu za Tovar chcete vyplatiť v hotovosti, táto Cena Vám bude vyplatená prostredníctvom Slovenskej pošty peňažnou poštovou poukážkou, ktorú pošleme na adresu uvedenú vo formulári na odstúpenie od Zmluvy, ktorý ste Nám doručili. Za túto službu si budeme účtovať poplatok 5€ - slovom: päť EUR a poplatok bude odrátaný z vrátenej Ceny.
8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2. Podmienok ste povinní v lehote 14 dní od odstúpenia nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám poverenej osobe prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí, ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný najneskôr v posledný deň lehoty. 
8.7. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy Tovar bude poškodený v dôsledku Vášho nakladania s Ním, inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. 
8.8. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci  alebo ak ani pri vynaložení všetkého nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar a to v lehote 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy.  Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime bankovým prevod na účet, z ktorého bola platba za Tovar zrealizovaná alebo platbu zrealizujeme na bankový účet, ktorý Nám oznámite e-mailom. V súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Toto sa neplatí, ak sa rozhodnete platbu vyplatiť v hotovosti. V takomto prípade úhradu posielame prostredníctvom peňažného poukazu Slovenskej pošty a za túto službu si účtujeme poplatok 5€ ( slovom: púť EUR ). Táto čiastka bude odpočítaná z Celkovej ceny, ktorá Vám bude vrátená.
8.9. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, kedy Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.
8.10. Za porušenie Zmluvy medzi Vami a Nami sa považuje aj neprebratý Tovar, ktorý mal byť  vyplatený DOBIERKOU.
Ak ste neprebrali Tovar, ktorý ste podľa údajov v Objednávke mali uhradiť Dobierkou, považuje sa to za porušenie Zmluvy o kúpe Tovaru medzi Vami a Nami. Náklady spojené so spätným doručením Tovaru od Vás k Nám v sume 15€ - slovom: pätnásť EUR - ste povinný v plnej výške uhradiť. Ak sa tak nestane Vašu pohľadávku voči Nám postúpime spoločnosti na vymáhanie pohľadávok. 
 
9. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ  
9.1. Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: karfyservice@gmail.com 
9.2. O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail. 
9.3. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia ( SOI )
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj 
Predmestská 71;P.O.BOX B-89; Žilina 1  - 011 78
Odbor výkonu dozoru
te.: 041 - 763 21 30, 041 - 724 58 68
fay: 041 - 763 21 39
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
Tu môžete podať podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti.
 
10. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽOM  
10.1. Máte plné právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: karfyservice@gmail.com 
ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov ( ďalej len "Subjekt" ) podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov ( ďalej len " Zákon o alternatívnom riešení sporov" ).
10.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
10.3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
10.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke:
 
 11. ZÁVEREČNÉ  USTANOVENIA
11.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve alebo v Užívateľskom účte alebo, cez ktorú ste Nás kontaktovali. 
11.2. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení  zmeniť a doplniť tieto Podmienky, toto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv , ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. 
11.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať ( prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod. ), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť. 
11.4. Prílohou týchto Podmienok sú:
Príloha týchto Podmienok č.1 - vzorový formulár pre reklamáciu
Príloha týchto Podmienok č.2 - vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy
 11.5. Zmluva vrátane podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
11.6. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
11.7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa : 08. máj 2023
 
 
 
                  Príloha č.2 Podmienok_formulár na odstúpenie od Zmluvy                  
 
                 
 
 Úprava - 16. jún 2023  ( doplnenie bodu 6.8.  )
Úprava - 01. august 2023 ( doplnenie bodu 8.10. - neprebratá dobierka )
Úprava - 19. október 2023 - úprava sumy za dopravu a doplnenie bodu 6.9. - nedoručovanie zásielok do balíkoboxov