*Vecičky sú predávané aj mimo eshop, môže sa stať, že kúsok, o ktorý ste mali záujem, už nebude k dispozícií * Doprava zadarmo od sumy 99€ pri hmotnosti zásielky do 10kg - platí len pre SR a ČR

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre eshop www.totogaraz.sk  platné od 01. Júl 2024

Zdravím všetkých kúpichtivých návštevníkov nášho nonstop otvoreného predajného stánku.
V tejto časti nájdete všetky oficiálne náležitosti, ktoré musí eshop spĺňať, aby mohol oficiálne fungovať.
Na začiatku tohoto obšírneho a vysoko formálneho textu Vám ponúkam tie najhľadanejšie informácie ohľadom spôsobu doručenia, platby a reklamácií
 
 Doprava 
Cena za dopravu Vami zakúpených vecičiek až k Vám závisí od celkovej hmotnosti zásielky, vrátane obalu; od zvoleného prepravcu a samozrejme konečnej destinácie Vášho balíčka. 
Zásielky doručujeme na Slovensko a do Českej republiky.
!!! Zásielky nedoručujeme do balíkoboxov !!! - bod 6.11. týchto Obchodných podmienok
 
 
 
Dodanie tovaru  
Vecičky zvyčajne odosielame v utorok a v piatok pri online úhrade a pri platbe na dobierku. V prípade klasického bankového prevodu, po pripísaní úhrady na náš účet. 
V prípade sviatkov, balíčky posielame v najbližší pracovný deň.
 
Neprebratá dobierka.
Za neprebratú dobierku si účtujeme náklady spojené do spätným odoslaním Tovaru od Vás k Nám a to v sume 8€ - slovom: osem EUR.
 
 
Reklamácie 
Pokiaľ Vám príde zásielka s poškodením obalom, doporučujeme - neprebrať ju, odfotiť a poslať späť. Buď Vám tovar pošleme po kontrole znova alebo Vám vrátime celú platbu, vrátane poštovného.
Ak nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný s dodaným tovarom, môžete ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť na adresu uvedenú na daňovom doklade. V tomto prípade náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci  ( platí len pre FO ).
 Reklamácie sa snažíme riešiť individuálne.
 
GDPR 
Ochrana Vašich osobných údajov - samostatný článok - TU  
Vaše údaje, ktoré ste uviedli v objednávke využívame výlučne na to, aby sa Vami objednaný a uhradený tovar dostal na udanú adresu a na spracovanie účtovných dokladov firmy.
Údaje zákazníkov neposkytujeme tretím osobám, nie sme aktívny na sociálnych sieťach, nie sme registrovaný vo vyhľadávačoch tovarov, ani na zľavových portáloch, neposielame newslettre, neorganizujeme súťaže. 
 
Cookies 
 Cookies lišta obsahuje možnosť - tlačidlo: ODMIETNUŤ.   Samostatný článok - TU.
 
*********************************************************************************
 
OBCHODNÉ  PODMIENKY PRE ESHOP totogaraz.sk
 
Tieto všeobecné obchodné podmienky ( Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a   NÁS ako predávajúceho, resp. obchodníka  v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom komunikácie na diaľku, konkrétne prostredníctvo E-shopu na webových stránkach www.totogaraz.sk.
 
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete - TU. 
 
Ako určite viete, tak komunikujem primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.
 
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vašej Objednávky na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.
 
1. NIEKTORÉ  DEFINÍCIE 
1.1. Digitálnym plnením je všetko,  čo môžete nakúpiť na E-shope prostredníctvom uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie g-digitálneho plnenia a súčasne pozostáva z údajov vytvorených a dodaných v digitálnej forme alebo digitálna služba , ktorá Vám umožňuje spracúvať, uchovávať údaje v digitálnej forme alebo pristupovať k takýmto údajom.
1.2. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
1.3. Cena za dopravu je finančná čiastka za doručenie Tovaru, a to  vrátane ceny za jeho zabalenia, dopravu, poštovné alebo iné poplatky;  
1.4. . Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu, prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred;
1.5. DPH  je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
1.6. E-shop  je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.totogaraz.sk  , na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;
1.7. Faktúra  je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
1.8. My sme spoločnosť KARFY s.r.o., so sídlom Diel 183/7, Hôrky 01004, Slovenská republika,
 IČO: 50503405, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: sro, vložka číslo: 66380/L;
 e-mail: karfyservice@gmail.com 
telefónne číslo: +421 903 116 916,
právnymi predpismi označovaná ako predávajúci a/ alebo obchodník;
       Pre vylúčenie pochybností nie sme prevádzkovateľmi online trhu,  a teda nie sme osoby, ktoré prevádzkujú a poskytujú Spotrebiteľom online trh, a to ani            prostredníctvom tretej osoby, a  teda nevzťahujú sa na nás osobitné informačné povinnosti podľa § 16 a § 17 Zákona a ochrane spotrebiteľa.
1.9. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
1.10.  Podnikateľ je osoba zapísaná v Obchodnom registri, podniká na základe živnostenského oprávnenia, podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu ej zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
1.11.  Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
1.12.  Spotrebiteľská kúpna zmluva je kúpna zmluva uzatvorená medzi obchodníkom ako predávajúcim  a Spotrebiteľom ako kupujúcim, ak  je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, vody, plynu alebo elektriny predávaných v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a to aj vtedy, ak sa má  vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií Spotrebiteľa ako kupujúceho. 
1.13. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope, vrátene hnuteľného Tovaru obsahujúceho digitálny obsah alebo Digitálne služby;
1.14. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie  objednávaného Tovaru a uzavretých zmlúv alebo pristupovanie a využívanie Digitálneho obsahu dodaného v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia; 
1.15. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci. Ak uvediete v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO) beriete na vedomie, že sa na Vás uplatnia ustanovenia týchto Podmienok, ktoré sú osobitne určené pre Podnikateľov ako aj podmienky vzájomnej dojednané medzi nami, pričom stále máte v medziach relevantných právnych predpisov nárok na plnú ochranu voči nekalým a agresívnym obchodným praktikám a proti klamlivému konaniu a klamlivému opomenutiu konania;
1.16. Zmluva  je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky. Zmluvou je tiež zmluvy na kúpu veci s digitálnymi prvkami a zmluva na poskytnutie digitálneho plnenia. V prípade, že sa tieto Podmienky odkazujú v ich jednotlivých častiach alebo jednotlivých bodoch osobitne na zmluvu na kúpu veci s digitálnymi prvkami alebo na zmluvu o poskytnutí digitálneho plnenia, platí takáto osobitná úprava iba pre Tovar a/ alebo Digitálne plnenie poskytnuté na základe daného zmluvného typu.
1.17.  Zmluva uzavretá na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a Spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu ("Zmluva").
1.18.  Občiansky zákonník je Slovenský Zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov.
1.19.  Zákon na ochranu spotrebiteľa je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a dopln ení niektorých zákonov.
1.20.  Tovar Skladom sa nachádza na adrese prevádzky uvedenej v bode 1.8., t.j. v dielni E-shopu.
1.21.  Tovar skladom externe sa nachádza u externého dodávateľa, kde chodíme pre Tovar aj niekoľkokrát za deň, ak je to potrebné.
 
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE
2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.
2.2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne, úplne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pro objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne, úplné a pravdivé.
 
3. UZATVORENIE ZMLUVY 
3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.
3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov, ktoré pri uzatváraní Zmluvy na diaľku využijete,  hradíte Vy. Tieto náklady nezvyšujú Celkovú cenu Tovaru , a ani sa nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami, teda nad rámec Celkovej sumy nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.
3.3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje: 
a/ Informácia o nakupovanom Tovare ( na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom: "Pridať do košíka".
b/ Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú Nami automaticky uvedené v návrhu Objednávky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c/ Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.
d/ V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, tiež informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať.
3.4. V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. 
3.5. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla " Objednávka s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť, že ste sa  s Podmienkami riadne oboznámili a že s nimi vyjadrujete súhlas, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
3.6.  Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom , kedy Nám bude doručené, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou  bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. 
 3.7. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko  je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu Objednávku potvrdíte Vy.
3.8. V prípade, že v rámci E-shopu alebo návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinný Vám Tovar za   túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste  dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácií Vás budeme bezodkladne kontaktovať a budeme oprávnení odstúpiť od Zmluvy, pričom toto odstúpenie od Zmluvy Vám zašleme spolu s ponukou na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte Vy.. V prípade, že našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena celkom zjavne  nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcovv čese vytvorenia Objednávky  alebo celkom zjavne chýba či je navyše uvedená  číslica v Cene.
3.9. V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.
3.10. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte, ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou je však, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
3.11. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavový kupón. Pre poskytnutie takejto zľavy je potrebné. aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave ( kód ) do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám tovar poskytnutý so zľavou.
 
 
4. UŽÍVATEĽSKÝ  ÚČET
4.1. Nákup a zľavy, ktoré Vám poskytujeme v Našom E-shope nie sú  podmienené založením Užívateľského účtu. 
4.2. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu, môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
4.3. Pri registrácií Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správe a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
4.4. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
4.5. Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.
4.6. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 24 mesiacom od jeho aktivovania nevyužívate, po Vašom odstúpení od Zmluvy,kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
4.7. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
 
5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA 
 5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pro Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu. prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.
5.2. Celková cena podľa bodu 1.4. je uvedená vrátane DPH, vrátene všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.
5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
a/ Bankovým prevodom
Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci  potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je  Celková cena  splatná do 14 dní od doručenia Objednávky Vám, ak nie je v Objednávke uvedené inak.
b/ Oskenovaním QR kódu. 
     QR kód potrebný k vykonaniu platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby prostredníctvom oskenovania QR kódu je Celková cena splatná do 14 dní od doručenia objednávky Vám, ak nie je v Objednávke uvedené inak
c/ Dobierkou
V takomto prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
d/ V hotovosti pri osobnom odbere
V hotovosti je možné uhradiť Tovar v prípade osobného prevzatia od Nás. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru. Tento spôsob platby a doručenia je potrebné s Nami vopred odkonzultovať.
e/ Okamžitá platba online prevodom alebo platba platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: Shoptet Pay - platobná brána
V takomto prípade je Celková suma splatná v okamihu uskutočnenia platby..
5.4. Faktúra - daňový doklad bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke.
5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar je Vám dodaný.. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním peňažných prostriedkov na Náš bankový účet , v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.
 
6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY
6.1. Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:
a/ Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností: Slovenská pošta, Packeta. Slovenská pošta  prepravcom pre atypické a viackusové zásielky.
b/ Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Slovenská pošta,  Packeta,
c/ Osobný odber . Túto možnosť doručenie je potrebné s Nami vopred dohodnúť.
6.2. Tovar odosielame zvyčajne v utorok a v piatok. V prípade sviatku, v najbližší pracovný deň.
6.3. Tovar je možné doručiť v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky. Ďalšie destinácie doručenia Tovaru  - na vyžiadanie, po zistení nákladov na dopravu do danej krajiny určenia.
6.4. Tovar sme Vám povinný doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, pokiaľ sa nedohodneme inak. Tovar je dodaný v okamihu , keď ho prevezmete alebo ho prevezme Vami určená osoba, alebo keď ho odovzdáme prepravcovi, ktorého ste poverili Vy mimo možnosti prepravy, ktorú sme Vám ponúkli. 
6.5. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného tovaru. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného Tovaru Vás budeme bezodkladne informovať e-mailom, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne doručenia Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom  termíne. Osobný odber objednaného Tovaru je možný po vopred dohodnutom ujednaní prostredníctvom e-mailu.
6.6. Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade , že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácií a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar prevziať.
6.7. Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný Tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety , e-mailom Vám oznámime, kde si môžete Tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete vopred Nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.5. týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň  to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpením od Zmluvy medzi Vami a Nami. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné  v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov a pokus o doručenie Tovaru, v prípade ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.
6.8. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným  spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
6.9. Nebezpečie škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.5. týchto Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru pre Vás znamená, že od tohoto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
6.10. Tovar balíme a posielame v už použitých a  recyklovaných obaloch, používame recyklované výplne do krabíc.
6.11. Tovar nedoručujeme do balíkoboxov.
 
7. PRÁVO ZODPOVEDNOSTI ZA VADU
7.1. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vadu
7.1.1. V prípade, že ste Podnikateľom zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v dohodnutej kvalite, množstve a bez vád.
7.1.2. V prípade, že ste Spotrebiteľom zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka a dohodnutými požiadavkami podľa § 616 Občianskeho zákonníka prezentovanými vlastnosťami Vami objednaného Tovaru na Našom E-shope alebo na Našich propagačných materiáloch vo vzťahu k dodávanému Tovaru ,a  bez vád. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka, ak pri uzatvorení Zmluvy sme Vás s tým výslovne oboznámili, že určitá vlastnosť nezodpovedá takým všeobecným požiadavkám a Vy ste s tým výslovne a osobitne súhlasili. 
7.1.3.  Predaný Tovar je v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka ak:
          a/  je vhodný na všetky účely, na ktoré sa Tovar rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo kódexy                   správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované; 
           b/  zodpovedá opisu a kvalite vzorky alebo modelu, ktoré sme Vám sprístupnili pred uzavretím Zmluvy;   
           c/ je dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi vrátene návodu na montáž a inštaláciu ktoré   môžete dôvodne očakávať; 
7.1.4.   d/ je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť ( životnosť ), aké sú bežné pre Tovar rovnakého druhu a aké môžete dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predaného Tovaru s prihliadnutím na akékoľvek naše verejné vyhlásenie alebo verejné vyhlásene inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu, alebo v ich mene, a to najmä pri propagácií Tovaru alebo na jeho označení, pričom za výrobcu sa považuje zhotoviteľ Tovaru, dovozca Tovaru na trhu Európskej únie z tretej krajiny alebo iná osoba, ktorá sa označuje za výrobcu tým, že na Tovar umiestni svoje meno, ochrannú známku alebo iné rozlišujúce označenie. Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho dodaní v rozsahu Nášho záväzku uvedeného v čl. 7.1.1. alebo 7.1.2. týchto Podmienok.
7.1.5.  Ak ste Podnikateľom za vady Tovaru nezodpovedáme v nasledujúcich prípadoch:
          7.1.5.1. ak ste boli o existujúcich vadách poučený alebo ste o vadách museli vedieť na základe okolností uzavretia Zmluvy a tieto vady nie sú v rozpore s     dohodnutými vlastnosťami Tovaru;
           7.1.5.2.  ak vady Tovaru vznikli po tom ako ste Tovar prevzali, za predpokladu, že vady nevznikli porušením Našich povinností alebo ste si mali Tovar možnosť prevziať podľa  č. 6 týchto Podmienok a bez právneho dôvodu ste prevzatie Tovaru odmietli alebo ste Tovar neprevzali;
            7.1.5.3.  ak ste zjavné vady Tovaru nevytkli včas podľa č.. 7.3.1. týchto Podmienok;
            7.1.5.4.  ak ste skryté vady Tovaru nevytkli včas podľa čl. 7.3.2. týchto Podmienok;
            7.1.5.5.  pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
7.1.6.  Ak ste Spotrebiteľom za vady a vlastnosti Tovaru nezodpovedáme v prípadoch ak:
           7.1.6.1.  ste vady Tovaru nevytkli včas v lehote uvedenej v bode 7.4.1. týchto Podmienok;
           7.1.6.2.  vlastnosti Tovaru nezodpovedajú všeobecným požiadavkám podľa § 617 Občianskeho zákonníka, pričom ste boli Nami o tejto skutočnosti jasne písomne poučený a osobitne ste vyjadrili písomný súhlas s uvedeným nesúladom;
7.1.7.  Všeobecná záručné doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.
7.1.8.  Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.
7.1.9.  Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručné doba, zaniknú ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.
7.2.  Predaný Tovar na vady, ak nie je v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami podľa bodov vyššie alebo ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva. Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty Tovaru podľa bodu 6.8. Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:
       a/  zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite a má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri opise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru rozumne očakávať;
        b/  je vhodný na účely, ktoré sme uviedli  alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé a je funkčný;  
7.3. Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady ( reklamácie ) osobitne pre Podnikateľov
7.3.1. Je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.
7.3.2. Právo zo zodpovednosti za iné vady ( skrytá vady ), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby. 
7.3.3. Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale, žiadame Vás , aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421 906 116 916 alebo e-mailom na karfyservice@gmail.com alebo totogarazeshop@gmail.com. V prípade zistenia zjavných vád ( napr. mechanického poškodenia ) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu podľa bodu 7.5.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru , nebudeme prihliadať.
7.3.4.  Záruka sa vzťahuje na všetky vady Tovaru opísané v bode 7.2.
7.3.5. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak za vady nezodpovedáme v zmysle bodu 7.1.5. týchto Podmienok alebo podľa právnej úpravy platnej a účinnej v čase uzatvorenia Zmluvy alebo ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.
7.4. Podmienky uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady ( reklamácie ) osobitne pre Spotrebiteľov
7.4.1. Máte nárok uplatniť Vaše práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytujú pri prevzatom Tovare v lehote 2 mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do 24 mesiacov od dodania Tovaru. 
7.4.2. Ak je Vám Tovar dodaný v porušenom alebo poškodenom obale odporúčame Vám, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nás túto skutočnosť bezodkladne oboznámili na telefónnom čísle +421 903 116 916 alebo e-mailom na karfyservice@gmail.com alebo totogarazeshop@gmail.com. Ak sa rozhodnete takúto zásielku prebrať, je nutné v prítomnosti dopravcu zásielku skontrolovať a uistiť sa, že nechýbajú žiadne položky Tovaru a že sú všetky položky Tovaru v poriadku. Ak zistíte, pri kontrole zásielky podľa predchádzajúcej vety, že stav alebo počet položiek objednaného Tovaru nie je v súlade s tým, čo ste si objednali, odporúčame Vám spísať  dopravcom Zápis o poškodení zásielky. 
7.4.3. V prípade dodatočného zistenia zjavných vád po prebratí Tovaru ( napr. mechanického poškodenia, chýbajúci Tovar alebo jeho položky, nesprávny Tovar alebo jeho položky ) Vás žiadame bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie. Neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, sme oprávnení odmietnuť. 
7.4.4. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vady v prípade, ak za vady nezodpovedáme v zmysle bodu 7.1.6. týchto Podmienok alebo podľa právnej úpravy platnej a účinnej v čase uzatvorenia Zmluvy.
7.4.5. Právo zo zodpovednosti za vady, ste oprávnený uplatniť spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie a v lehote uvedenej v bode 7.4.1. týchto Podmienok.
7.5. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady ( reklamácie ) 
7.5.1. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa bodu 7.1. môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva to zodpovednosti za vydy ( teda Tovar reklamovať ) zaslaním e-mailu , či listu na Našu adresu uvedenú pri Našich identifikačných údajoch. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu týchto Podmienok
7.5.2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý máte záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a  tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vadu, špecifikovaných v bode 7.6.3. až 6.8., si uplatňujete.
 7.5.3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe ( faktúru ), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.
7.5.4. Za deň uplatnenia reklamácie považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi ( podľa bodu 7.5.3. ). V prípade, ak j Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné ( najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod. ), písomne, najmä e-mailom so od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.
7.5.5. Keď nám bude doručené Vaša reklamácia alebo Vaše doplnenie podanej reklamácie, tak Vám bezodkladne vystavíme písomné potvrdenie o prijatí reklamácie, resp. potvrdenie o vytknutí vady. V potvrdení uvedieme najkratšiu možnú lehotu určenú podľa bodu 7.6.1. nižšie, v ktorej odstránime vytknutú vadu Tovaru.
7.5.6. Ak nedoplníté podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.5.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu                 7.5.4. tohto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené a pokiaľ sú požadované chýbajúce informácie, na ktorých doplnenie ste boli vyzvaní, nevyhnutné pre vybavenie reklamácie, môžeme rozhodnúť, že sa takouto neúplnou reklamáciou nebudeme zaoberať.
 
7.6. Vybavenie reklamácie
         7.6.1.  Na základe Vášho rozhodnutia, ktorý zo spôsobov odstránenia vady špecifikovaných v bode 7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8. nižšie uplatňujete , vadu odstránime v primeranej lehote, ktorú potrebujeme na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť  vady, a ktorá nepresiahne viac ako 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie, resp. odo dňa vzniknutia vady. Spotrebiteľskú záruku podľa § 626 Občianskeho zákonníka neposkytujeme. Vami zvolený spôsob odstránenia vady nie sme povinný akceptovať, ak Vami zvolený spôsob nie je možný alebo by nám tým spôsobil neprimerané náklady s prihliadnutím na Cenu Tovaru a závažnosť vady.
         7.6.2. Iba vo výnimočných prípadoch a z objektívnych dôvodov môžeme lehotu na odstránenie vady uvedenú v potvrdení o prijatí vytknutia vady predĺžiť o najkratší čas potrebný na odstránenie vady. O takomto predĺžení lehoty na odstránenie vady Vás písomne informujeme.
         7.6.3.  Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť jej opravou. máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne opravená na Naše náklady.
         7.6.4.  Namiesto odstránenia vady jej opravou môžete požadovať výmenu Tovaru.
         7.6.5.  Namiesto odstránenia vady Tovaru jej opravou môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.
         7.6.6.  Po uplynutí lehoty na odstránenie vady máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru alebo môžete odstúpiť od Zmluvy. Rovnaké práva máte tiež aj v prípadoch, ak vadu neopravíme alebo Tovar nevymeníme, odmietneme opraviť alebo vymeniť Tovar z dôvodu, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady., Tovar má naďalej rovnaké vady napriek jeho oprave alebo výmene alebo Vás in formujeme o tom, že vadu nie je možné opraviť alebo Tovar vymeniť v primeranej lehote alebo bez toho aby sme Vám spôsobili závažné ťažkosti. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predaného Tovaru a hodnoty, ktorú by Tovar mal, ak by bol bez vád. Kúpnu cenu alebo vyplatenie zľavy z kúpnej ceny Vám vyplatíme rovnakým spôsobom, aký ste použili pri úhrade kúpnej ceny, pokiaľ sa výslovne nedohodneme na inom spôsobe úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znášame My.
 
                  Od Zmluvy podľa bodu 7.6.6. nemôžete odstúpiť, ak ste sa spolupodieľali na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Ak sa Zmluva týka viacerých Tovarov, môžete odstúpiť od Zmluvy len vo vzťahu k vadnému Tovaru. Vo vzťahu k ostatným Tovarom môžete odstúpiť od Zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že budete mať záujem ponechať si ostatné Tovary bez vadného Tovaru.
       7.6.7.  Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne používať.
        7.6.8.  Vašu reklamáciu, resp. vytknutie vady vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Cena Tovaru alebo písomným odôvodnením odmietnutím zodpovednosti za vady, teda odmietnutím Vašej reklamácie.
 7.7. Ak ste Spotrebiteľom, uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka a Zákonom o ochrane spotrebiteľa.
7.8. Ak odmietneme zodpovednosť za vady, respektíve odmietneme Vašu reklamáciu , máte právo obrátiť sa na akreditovanú osobu, autorizovanú osobu alebo notifikovanú osobu ( napr. znalec, autorizovaná, akreditovaná alebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vedecká inštitúcia a pod. ), aby Vám poskytla znalecký posudok alebo odborné stanovisko, ktorým preukážete Našu zodpovednosť za vady Tovaru.
7.9.  V prípade, že preukážete našu zodpovednosť za vady Tovaru podľa bodu 7.8. máte možnosť nám vady Tovaru opakovane vytknúť, pričom platí, že túto zodpovednosť nemôžeme odmietnuť a teda budeme povinní sa opätovne Vašou reklamáciou zaoberať.
7.10. Náklady súvisiace so získaním znaleckého posudku alebo odborného stanoviska podľa bodu 7.8. týchto Podmienok znášame My, avšak musíte si ich uplatniť najneskôr do 2 mesiacov od vybavenia opätovnej reklamácie.
7.11  Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich právach, súvisiacich s uplatnením zodpovednosti za prípadné vady Tovaru. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť v predstihu a riadne si prečítať podmienky reklamácie Tovaru a rozumiete im.
 
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY 
8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená. 
8.2. V prípade, že ste Spotrebiteľ, máte v súlade s ustanovením § 20 Zákona a ochrane spotrebiteľa právo odstúpiť od Zmluvy bez ucedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru. V prípade, že ste uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom prevzatia poslednej časti Tovaru. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom ( najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú pri Našich identifikačných údajoch v Podmienkach. Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok. Ste oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj len vo vzťahu ku konkrétnemu Tovaru  alebo Tovarom, ak sme na základe  Zmluvy dodali  alebo poskytli viacero Tovarov. Účinky odstúpenia od Zmluvy sa vzťahujú aj na prípadnú každú doplnkovú zmluvu k Zmluve, to neplatí ak sa výslovne dohodneme inak. Po obdržaní oznámenia o odstúpení od Zmluvy Vám e-mailom alebo na trvanlivom médiu bezodkladne poskytneme Naše potvrdenie o jeho doručení.
8.3.  V prípade, že ste Spotrebiteľ a nedodáme Vám Tovar včas, ste oprávneý od Zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka.
8.4. Ani spotrebiteľ však nemôže od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy: 
a/ predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek, ktorý bol, vyrobený pre Vás na mieru alebo tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa;
b/ predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2. Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu ( najneskôr  však v jej posledný  deň )  odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na Váš bankový účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na Váš bankový účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr , než Nám Vami vrátený  Tovar nebude fyzicky doručený ( poštou, kuriérom alebo osobne ). Vrátený Tovar neposielajte ako zásielku s dobierkou. Takúto zásielku nepreberieme.
Tovar Nám prosím vracajte čistý, bez známok opotrebenia a používania. Ak sa rozhodnete, že Cenu za Tovar chcete vyplatiť v hotovosti, táto Cena Vám bude vyplatená prostredníctvom Slovenskej pošty peňažnou poštovou poukážkou, ktorú pošleme na adresu uvedenú vo formulári na odstúpenie od Zmluvy, ktorý ste Nám doručili. Za túto službu si budeme účtovať príslušný  poplatok podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty  a tento poplatok Vám  bude odrátaný z vrátenej Ceny za Tovar.
 8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2. Podmienok ste povinní v lehote 14 dní od odstúpenia nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám poverenej osobe prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám.  Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ,ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali.
 8.8. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy Tovar bude poškodený v dôsledku Vášho nakladania s Ním, inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. 
8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci  alebo ak ani pri vynaložení všetkého nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar a to v lehote 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy.  Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradili Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
8.10. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, kedy Vám vznikla povinnosť 
8.11. Za porušenie Zmluvy medzi Vami a Nami sa považuje aj neprebratý Tovar, ktorý mal byť  vyplatený DOBIERKOU.
Ak ste neprebrali Tovar, ktorý ste podľa údajov v Objednávke mali uhradiť Dobierkou, považuje sa to za porušenie Zmluvy o kúpe Tovaru medzi Vami a Nami. Náklady spojené so spätným doručením Tovaru od Vás k Nám v sume 8€ - slovom: osem EUR - ste povinný v plnej výške uhradiť. Ak sa tak nestane Vašu pohľadávku voči Nám postúpime spoločnosti na vymáhanie pohľadávok. 
8.12. Za porušenie Zmluvy medzi Vami a Nami sa považuje aj neprebratie už uhradeného Tovaru ( Celková Cena za Tovar bola uhradená, bankovým prevodom, online prevodom, prostredníctvom platobnej brány a pod. ) od prepravnej spoločnosti, ktorá Nám následne, po uplynutí úložnej doby takúto zásielku vráti a za takúto službu si účtuje poplatok podľa svojho aktuálneho cenníku. O končiacej úložnej dobe sme povinný  Vás informovať a to primárne e-mailom na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v Objednávke , poprípade SMS správou na Vaše telefónne číslo, ak ste ho uviedli v Objednávke. Avíza o končiacej úložnej dobe posiela aj prepravná spoločnosť. Ak aj napriek výzvam na prevzatie už uhradeného Tovaru tento nepreberie a prepravná spoločnosť Nám ho spätne vráti, ako zásielku neprebratú v úložnej dobe, za takýto Tovar Vám vrátime Cenu, ktorá bude znížená o poplatok za spätné doručenie zásielky. Úhradu zrealizujeme takým istým  spôsobom, akým ste za Tovar zaplatili Vy Nám, ak sa nedohodneme inak. O tejto skutočnosti sme povinný Vás informovať a to zaslaním správy na  e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v Objednávke, poprípade na zaslaním SMS správy na telefónne číslo, ak ste ho uviedli v Objednávke.
 
9. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ  
9.1. Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: karfyservice@gmail.com  alebo   totogarazeshop@gmail.com                                                                                           
9.2. O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail. 
9.3. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia ( SOI )
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj 
Predmestská 71;P.O.BOX B-89; Žilina 1  - 011 78
Odbor výkonu dozoru
te.: 041 - 763 21 30, 041 - 724 58 68
fay: 041 - 763 21 39
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
Tu môžete podať podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti.
 
10. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽOM  
10.1. Máte plné právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: karfyservice@gmail.com alebo totogaraz@gmail.com .
ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov ( ďalej len "Subjekt" ) podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov ( ďalej len " Zákon o alternatívnom riešení sporov" ).
10.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
10.3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
10.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke:
 
 11. ZÁVEREČNÉ  USTANOVENIA
11.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve alebo v Užívateľskom účte alebo, cez ktorú ste Nás kontaktovali. 
11.2. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení  zmeniť a doplniť tieto Podmienky, toto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv , ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. 
11.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať ( prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod. ), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť. 
11.4. Prílohou týchto Podmienok sú:
Príloha týchto Podmienok č.1 - vzorový formulár pre reklamáciu
Príloha týchto Podmienok č.2 - vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy
 11.5. Zmluva vrátane podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
11.6. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
11.7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa : 01. Júl 2024
 
 
 
                  Príloha č.2 Podmienok_formulár na odstúpenie od Zmluvy